Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
List do prawdy...

35737 | Ksiega Gości | Dodaj do Księgi | Dodaj do Ulubionych | Strona Główna



List do prawdy...



Odkąd jestem w pełni świadoma... od kiedy czuję... że nie kocham już Go jak brata... nie jak przyjaciela...
Ty odeszłaś ode mnie... zostawiłaś samą bym znów stawiła czoła kłamstwu...
Czy nie przekonałaś się już kilkakrotnie, że nigdy z Nim nie wygram?
Dlaczego mnie opuściłaś?
Dlaczego pozwoliłaś, by to znów kłamstwo zawładnęło mym sercem?
Wierzyłam Ci... ufałam...
Cieszyłam się każdą chwilą z Tobą...
Pamietam jak mówiłaś Jego ustami, że kochasz... że tęsknisz... tak bardzo potrzebujesz...
A ja? Ja fruwałam niczym maleńki ptaszek, niczym gwiazda jaśniałam na niebie... Jego niebie...
Wiosenny wiatr owiewał twarz szczęściem, gdy On troskliwie całował me czoło...
gdy mówił do mnie Kochanie...

Jego też opuściłaś... nie jesteś jego przyjaciółką... nawet o Tobie nie wspomni, nie powróci myślami...
Odnalazł bratnią duszę... która jest moim wrogiem... a ja się go boję...
Boję się kłamstwa... rozumiesz?!
Usłysz mnie choć raz...
choć raz pozwól bym nie znała smaku ciszy... w odpowiedzi na wołanie...

Potrzebuję Cię... prawdo!
Chcę znów móc wierzyć...


Dlatego prosze Cię...
wróć...
póki nadzieja przy mnie trwa...


***

"Prawda na wyciągnięcie ręki.... i boję się sięgnąć"
Lecz gdy otwieram oczy rano... wiem, że me serce siada w nocy przy oknie, spogląda w gwiazdy... i listy pisze


***

Dziękuje za inspirację - Przemek

***

[*]


marTuśka 15/03/2007 21:53:30 [Powrót] Komentuj


zgubione_zycie
hmm prawda jest drogą trudniejsza, która zawsze boli... ale czy łatwiej było by nam iść przez zycie weidzac że jest ono jednym wielkim kłamstwem... ?? czasami trudno jest znaleśc odpowiedz na wiele pytac... pozdrawiam :*
23/03/2007 21:47:39
| brak www IP: 83.16.135.50

Pacia
Nio hey ! Wiem doskonale ze nie tylko ja mam takie problemy... ale to cholernie boli :/ po ostatnim zwiazku ktory trwal bardzo dlugo uslyszalam od mojego ukochanego- 'chyba jeszcze nie dorodlem do tego zeby z kims byc' - po 3 latach!!! balam sie znow komus uwierzyc, zaufac- zaczal do mnie pisac kolega, i z poczatku nie traktowalam go jak nikogo wiecej ale po kilku miesiacach i po kilku spotkaniach, pocalunku po tym jak mowil 'slonce, skarbie, kochanie...' stwierdzilam ze warto sprobowac... i dostalam smsa z inf ze jestm super i fajna laska ale z tego nic nie bedzie, on sam nie wie dlaczego(...) Nie potrafie juz ufac- tzn. potrafie i chce komus tak naprawde zaufac, ale to i tak nie ma sensu ;(!!! Nie pisz mi w komentarzu nic o tym co Ci tu napisalam bo nie chce zeby On wiedzial jak bardzo mnie zranil... lepiej niech mysli ze wszystko jest ok. (...) Takie jest moje zdanie o zaufaniu...chciala bym to zdanie zmienic ale nikt mi na to nie pozwala :(
23/03/2007 14:53:21
| brak www IP: 82.160.81.66

pijana zyciem
prawda jest bolesna, nie zawsze, ale bardzo czesto
18/03/2007 19:42:40
| brak www IP: 85.14.109.17

Madzia
Ciezko jest odnalesc prawde... Czasem mozna sie troszke zgubic ale wtedy moze trzeba sobie samemu odpowiedziec co jest prawda a co nie... komu wierzyc,a komu nie.. A moze poprostu wystarczy spojrzec prosto w oczka i zapytac o prawde, moze ona bedzie blyszczec w "jego" oczach... Moze sie odezwie z glebi serduszka :*
18/03/2007 13:54:30
| brak www IP: 83.23.64.150

Daria
Każdy znajdzie prawdę, jeżeli w nią bezgranicznie wierzy, jeżeli zwątpi - straci.

Buziaczki Anteczku:*
17/03/2007 09:09:17
| brak www IP: 83.19.196.18

Liduś :)
Prawda ucieka, nie goń jej, zatęskni i sama wróci, a jeśli nie zatęskni i nie wróci to znaczy że nie była warta :) Buzia Antuuuuś :* :* :*
16/03/2007 19:56:21
| brak www IP: 83.20.101.93

adm
najważniejsze zebys nie szukała jej na siłe. sama powinna wrocic :)
16/03/2007 15:13:55
| brak www IP: 62.21.83.174

Bart
Masz niezly talent do pisania takich rzeczy, pozazdroscic :) Cóz moge powiedziec... prawda jest jedna z rzeczy ktore sa w zyciu najwazniejsze. Jednak jest jej coraz mniej, Niektorzy mowia ze to klamstwo powtarzane kilka razy staje sie prawda, ale ja mysle ze jak ktos chce rozpoznac prawde to ja rozpozna. Pamietaj nie szukaj klamstwa bo to najgorsza rzecz. Prawda jest najwazniejsza i najpotrzebniejsza. Napewno to jest trudne w tym swiecie, ale owoce czasu i zrozumienia dadza efekty i bedzie dobrze ;) Trzymaj sie i trzymaj sie nadzieji po prawda napewno powroci Pozdroffki :)
15/03/2007 22:29:48
| brak www IP: 83.14.87.181




+Archiwum+
2008
Listopad
Czerwiec
Kwiecień
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Wrzesień
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2006
Grudzień
Listopad
Październik
Sierpień
Czerwiec
Maj
Kwiecień

+Autor+
martuska


Dodaj do Ulubionych
+Linki+

+Ulubieni+


powered by: Blog4u lay by:Valo's Bitch